Marketing Internetowy

Być w internecie

Kiedyś mówiono, że jeśli czegoś lub kogoś nie ma w internecie, to w ogóle nie istnieje. Czasy się zmieniły. Ruch w sieci zgęstniał tak bardzo, że jej przejrzystość uległa drastycznemu pogorszeniu i sama obecność w internecie nie gwarantuje absolutnie niczego. Internet jest największym i najbardziej dynamicznie rozwijającym się rynkiem na świecie. Chętnych na czerpanie zysków z internetu są miliony, a ich skuteczność w dużym stopniu zależy od prowadzonego tam marketingu. Z punktu widzenia biznesu Internet równa się dzisiaj marketing.

Nasze specjalizacje

SARiM - Event rozwija narzędzia marketingu internetowego. Pracujemy w oparciu o dane z analityki internetowej oraz licznych raportów. Specjalizujemy się działaniach PPC i SEO.
Wyszukiwarki (a właściwie Google) są dzisiaj podstawowym narzędziem internetowym. Procesy SEO (ang. search engine optimization) zmierzają do osiągania jak najlepszych rezultatów w wynikach wyszukiwania dla konkretnej frazy. Dla naszych Klientów przeprowadzamy drobiazgowe kontrole treści oraz kodowania strony. Przygotowujemy również strategie SEO, uwzględniając copywriting wg fraz kluczowych i kodowanie grafik maksymalnie atrakcyjne dla algorytmów wyszukiwarek.

Tworzymy strategie PPC (ang. pay per click), gdzie odpłatność za reklamę uzależniona jest od liczby kliknięć a nie emisji. Przygotowujemy efektywnościowe modele reklamy, dobierając portale odpowiednie pod kątem targetu i projektujemy kreacje z największym potencjałem konwersyjnym. Nasze działania na tym polu dotyczą również optymalizacji już prowadzonych lub wdrażanych kampanii PPC.